برگزاری جلسه کارگروه مرجعیت علمی با حضور ریاست دانشگاه

شنبه ١٥ مهر ١٣٩٦ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 560 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه جلسه کارگروه مرجعیت علمی طرح تحول و نوآوری در آموزش با حضور ریاست محترم دانشگاه در محل تالار اندیشه معاونت آموزشی برگزار شد. در این جلسه که معاونان، مدیران حوزه آموزش و اعضای طرح تحول و نوآوری در آموزش نیز حضور داشتند، دکتر رضا گنجی معاون آموزشی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از آقای دکتر حق بین به جهت حضور در این جلسه به اهمیت خاص کارگروه مرجعیت علمی اشاره نمود و بر انجام کار بیشتر در راستای اهداف تبیین شده در این زمینه تاکید نمود. وی هدف از تشکیل این جلسه را تعیین گروه خبرگان دانشگاه و بازبینی و تدوین برنامه عملیاتی و کاربردی نمودن آن در راستای طرح تحول و نوآوری در آموزش عنوان نمود.

دکتر حامد مرتضوی مسئول کارگروه مرجعیت علمی گزارشی از برنامهها و فعالیتهای این کارگروه ارائه نمود. وی از حمایتها و پشتیبانی معاون آموزشی دانشگاه در انجام امور محوله در این کارگروه قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همفکری اعضای هیات علمی دانشگاه در پیشبرد اهداف کارگروه بیش از گذشته پیش برویم.

دکتر مهران وطنچیان نیز توضیح مختصری از فعالیت های صورت گرفته در هر یک از کارگروههای طرح تحول و نوآوری در آموزش ارائه نمود.

در ادامه جلسه هر یک از حاضرین به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در مباحث مختلف حوزه آموزش به منظور بازبینی و تدوین برنامه عملیاتی و کاربردی نمودن آن با نگاه به طرح تحول و نوآوری در آموزش پرداختند.

دکتر رضا گنجی بر تشکیل منظم جلسات ستاد طرح تحول و نوآوری در آموزش و کارگروهها تاکید نمود و افزود: کارگروههای طرح تحول در آموزش بسته نیستند و هر یک از اعضای محترم هیات علمی دانشگاه که علاقمند است میتواند در کارگروه مربوطه فعالیت و همکاری نماید و ما از این اتفاق استقبال میکنیم.

 


منبع : ستاد حول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.




جستجو

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...